quinta-feira, junho 30, 2005

O meu indicativo no carné de cópula da ninfa IV

de: indicativo: TVN-7557
para: indicativo: Ninfa 6786
cc: Ninfa6786@**********.com
data: 30/05/2046
asunto: Arañeira
prioridade:urxente



TVN-7557 é o meu indicativo
tatuado na pel coirenta da miña caluga,
técnico de vixésimo nivel o meu oficio
gravado nas miñas mans esgrevias
e na resistencia dos músculos e tendóns
das miñas costas e pernas,
a mansedume o meu condicionamento
marcado no meu entendemento,
SacuL o meu alcuño por min elixido
no recuncho de liberdade
que aínda nos queda a todos os que fedellamos
nas enferruxadas entrañas desta grande arañeira
que nos acubilla e nos ten prisioneiros
coma estarrecidos insectos ante a inminencia
do que descoñecido e voraz se achega

2 comentários:

Roberto Iza Valdés disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
Unknown disse...
Este comentário foi removido pelo autor.