terça-feira, maio 12, 2009

As afinidades electivas

Quizabes a calidade que mellor nos defina aos blogueiros sexa o desencanto. Ciclicamente, melancólicos, certificamos a nosa morte e redactamos o noso propio obituario.

Esmorecen os xornais en papel, disque tamén os libros, e agora a este ladaíña interminábel de cadáveres seica tamén hai que engadir o blogomillo. Asistimos ao noso velorio, soterrámonos e os máis crentes reencarnámonos nun perfil que din que nos define, pero que reduce as nosas vidas a unha listaxe de gustos e preferencias tan baleira coma esa soidade da que renegamos. Procuramos centos de amigos e agregámolos nese patio de rexoubas tan grande e solitario coma un deserto. Cada gran, un amigo. Todo eles collen nunha presada de area que cando nos decatemos esluirase entre os nosos dedos. Volvemos coleccionar cromos coma cando nenos; cambiámolos e durante un tempo vivimos coa ilusión de completar o álbum, que de seguro ficara nun recuncho poeirento.

Estamos en crise, si, mais a unión fai a forza. Concentrémonos, sumemos esforzos e recursos e conformemos un só equipo. Eu xa calcei as botas e partir de agora xogarei neste novo campo. Nuns días irei afacéndome e percorrerei a banda coma sempre.

6 comentários:

R.R. disse...

Xa sabe que eu teño recaídas, pero ou estou aí para rematar, atrás para defender, ou na liña coa bandeirola para non pitarlle nin o primeiro fóra de xogo. Quedoulle ben chulo o post. Agora vou alá a verlle a casa nova. Non sei se mirarme eu unha pola contorna...

Ana Bande disse...

boh...xastamos, morte da novela, morte do libro, morto dos blós...ná de ná, que eu de aquí non marcho e se tal mirarei tamén de mercar un adosado.

paidovento disse...

Son dos que penso que os blogueiros facemos, quizais inconscientemente, grandes cousas. Entre elas dotar de presenza á nosa lingua na arañeira.
Un saúdo.
PD: se podes, pasa polo meu blog para cubrir unha enquisa.

Anónimo disse...

Hello,
I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

You can view live demo and download from here www.getbelle.com
If you found bug reports or you have suggestions pm me.
Wish you a happing using.

many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme

TropStaiptcic

Daniel Varela disse...

Dicides de ser blogueiros. Pero ser blogueiro non é simplemente querer ser escoitado?
Pola miña parte nunca me impidirán expresarme. E o bo non morre, os libros perviven en quen os aprecia e, coma un pobo, non morren nunca, nacen sempre.

Anónimo disse...

2Hola, hemos agregado un trackback (enlace hacia este artículo) en el nuestro ya que nos pareció muy interesante la información detallada pero no quisimos copiarla, sino que nuestros lectores vengan directamente a la fuente. Gracias... reporte en mexico - reporte en mexico - reporte gratis - reporte en mexico - gratis en mexico - reporte en mexico