terça-feira, janeiro 27, 2009

4º Aniversario


Hai xa 4 anos, 500 anotacións, que comezaron estas Alfaias e que me convertín en Folerpa. Neste tempo pasaron moitas cousas na miña vida: publiquei todos os meus libros; a milla filla, daquela un naipelo, xa vai para os cinco anos; o meu fillo xa é un homiño de oito que carrexa o seu bombardino polo conservatorio, sego a despertar a carón dela... Houbo risos, choros, decepcións, alegrías e algunha que outra perda, pero seguín adiante, moitas veces grazas aos comentarios que algúns aquí deixaron.
O mais importe que me aconteceu grazas a este caderno foi que coñecín a moita xente, algúns, penso, xa son amigos para sempre. Grazas a eles por estar aí e a todos os demais lectores tamén, de parte de Folerpa e de Marcos Calveiro tamén.

13 comentários:

Veloso disse...

Pois felicidades aos dous, a Marcos e a Folerpa. É un pracer contarme entre os teus amigos.

Carlos Callón disse...

Parabéns neste aniversario!

arume dos piñeiros disse...

Pois ten moita razón nesto último de facer amigos. De todo non podo máis que darlle a miña noraboa, amigo Folerpa/Calveiro.

opaco disse...

parabéns mentres agardamos polo quinto aniversario :)

El Hombre Molècula disse...

Feliz aniversario e que sexan moitos máis!

folerpa disse...

Graciñas, meus.

r.r. disse...

Gracias a vostede por fomentarnos o vicio de seguir lendo e o pracer de seguir léndoo...

Parabéns!

Eusebio disse...

Parabéns e que veñan máis anos e máis libros

mica disse...

lembro cando empecei a lerte, dun anónimo folerpa pasaches a ser un sr. escritor.

parabéns.

folerpa disse...

Grazas, r.r.,eusebio.
Mica, canto tempo! graciñas é unpracer lela de novo.

mica disse...

de que alturas me falas? pero que risa!
lémonos de antes, de moito antes, de cando eu construía un blog chamado "aquí" e tu xa eras folerpa.

(os meus avós seguen sen luz nin teléfono! pola mariña quedou todo arrasado, eucaliptos caídos por todos lados que ninguén apaña. non quero pensar nas consecuencias... é unha vergonza!!)

A Madriña Asociados Ltd. disse...

Parabéns M. & Folerpa too.

paideleo disse...

Parabéns por eses catro anos !.
Non hai muitos que poidan dicir o mesmo !.